Aquest es el meu blog de l'assignatura de les NTICEDU, les noves tecnologies de l'informació i la comunicació a l'educació.



La meva intenció és anar-hi afegint notícies sobre l'apropament de les noves tecnologies als més necessitats, gràcies a tots els que d'alguna manera es sensibilitzen i solidaritzen amb aquests.
També hi vull penjar notícies relacionades amb l'esport.



domingo, 7 de noviembre de 2010

conclusió desprès de l'informe de síntesi

Es fa evident que desprès de fer un estudi de tot el material al nostre abast i anar descobrint el món de les TIC des de les diverses vies (a través del debat, dels aprenentatges per la realització del meu blog i realitzant l'informe de síntesi), s’han reestructurat i ampliat els meus coneixements inicials, canviant la meva visió sobre aquests conceptes. Es pot observar que hi ha hagut canvi, us deixo el meu mapa final per poder comparar d'un mapa inicial a aquest molt més complert.

No hay comentarios:

Publicar un comentario