Aquest es el meu blog de l'assignatura de les NTICEDU, les noves tecnologies de l'informació i la comunicació a l'educació.



La meva intenció és anar-hi afegint notícies sobre l'apropament de les noves tecnologies als més necessitats, gràcies a tots els que d'alguna manera es sensibilitzen i solidaritzen amb aquests.
També hi vull penjar notícies relacionades amb l'esport.



jueves, 30 de septiembre de 2010

PAC1.2 MAPA CONCEPTUAL


Conclusions


Quines primeres impressions reps en realitzar aquesta primera activitat?

La meva conclusió és molt concreta, conforme vas treballant en l’assignatura, més ganes tens d’aprendre i em resulta molt interessant que hi hagi un ventall tan gran de possibilitats que encara desconec, però que espero poder aprendre al llarg d’aquest semestre.
El que més m’agrada d’aquesta assignatura és que d’alguna manera, estem treballant constantment en el que la teoria ens diu sobre les NTIC, i ho treballem de manera pràctica en les diferents parts de  les PAC’s.

No hay comentarios:

Publicar un comentario